Умови обміну і повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в магазині «ФУТБОЛЬНА ТОЧКА» і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Обмін товару проводиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вид;
- якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
Роз'яснення: Товарним видом вважається відсутність видимих ознак його використання, збереження фірмової упаковки і наявності на ньому всіх цінників і інших ярликів. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, і.т.д. Коробки обмотані клейкою стрічкою без додаткової упаковки назад не приймаються.
У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в магазин. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають тільки вартість товару.
У разі якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
- вислана не та модель, що зазначений в замовленні;
- висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;
- надіслана бракована модель.
Порядок оформлення обміну.
- Протягом 14 днів від дати отримання посилки, надішліть товар, який не підійшов, службою доставки "Нова Пошта", попередньо уточнивши реквізити для відправки у співробітника нашого магазину.
- Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один із співробітників магазину для узгодження деталей обміну.
Порядок повернення коштів.
- Протягом 14 днів від дати отримання посилки, надішліть товар, який не підійшов, службою доставки "Нова Пошта, попередньо уточнивши реквізити для відправки у співробітника нашого магазину.
- Гроші будуть повернуті в строк до 5 робочих днів від дати отримання повернення в поштовому відділенні. Повернення здійснюється поштовим, або банківським переказом, на Ваш вибір, виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару. Вартість пересилання повернення оплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк або пошта) знімає комісію за переказ грошових коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників магазину. В цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилки повернення і оплачуємо банківські послуги з переказу грошових коштів.